Keressen!

Mit?
A cikk keletkezésének ideje?
Időtartam kezdete:
naptár
vége:
naptár
22 találat a(z) "ügyfélszolgálat" cimkére.

A NAV az online szolgáltatásait ajánlja az ügyfélszolgálatok helyett

2020. március. 13. 15:14
Az ügyfélszolgálatok felkeresése helyett a lakosságnak is érdemes igénybe venni a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) online szolgáltatásait – közölte az adóhivatal pénteken.

Így kerülhetik el az adatvédelmi bírságot az ügyfélszolgálatok

2018. november. 05. 08:50
Az ügyfélszolgálatokon naponta rengeteg személyes adat keletkezik, amelyek kezelését, tárolását az új európai általános adatvédelmi rendelet (GDPR) alapján már szigorúan ellenőrzik. A call centereket üzemeltető Arenim Technologies szakértői az első ellenőrzések tapasztalatai alapján összeszedték, mire érdemes figyelniük a vállalatoknak.

Munkában a Csongrád megyei kormányablak busz

2018. május. 29. 06:42
Februárban kezdte meg idei megyejárását a Csongrád Megyei Kormányhivatal országosan egyedülálló fejlesztése, a kormányablak busz. Február 21. és május 18. között 1122-en keresték fel a mozgó ügyfélszolgálatot, összesen 32 helyszínen. Az eltelt három hónap alatt helyettesítette Sándorfalván a felújítás alatt lévő okmányirodát, a megyeszékhelyen büntetés végrehajtási intézményben segített a fogvatartottak személyi okmányainak pótlásában, Nagymágocson idősek...

Robot lesz az ügyfélszolgálat

2018. május. 10. 12:00
Becslések szerint 2020-ra az ügyfelek és a vállalatok közötti interakciók 85 százaléka teljesen automatizált lesz, a rendszerek jelentős részét pedig mesterséges intelligencia alapú algoritmusok segítik majd. Ez teljesen új korszakot nyithat az ügyfélkezelésben: hamarosan MI alapú személyi asszisztensünk intézheti ügyeinket a szintén MI alapú ügyfélszolgálattal, így eljuthatunk odáig, hogy robotok szervezik az életünket – hívta fel a figyelmet Bortnyák Adorján, a...

Varga Mihály: sikeres volt a közigazgatás átalakítás

2018. január. 30. 12:00
Sikeres a közigazgatás 2010-ben elkezdett átalakítása, az átlagemberek és a vállalkozások számára is gyorsabbá vált az ügyintézés ‒ jelentette ki a nemzetgazdasági miniszter hétfőn Hódmezővásárhelyen. Varga Mihály a Hódmezővásárhelyi Járási Hivatal kibővített ügyfélszolgálatának átadásán azt mondta: könnyebbé, gyorsabbá és olcsóbbá vált az ügyintézés. E folyamat része az adóhivatali ügyfélszolgálatok kormányablakokba költözése. 64 újabb településen válik...

A NAV Somogyban is több ügyfélszolgálatot nyit

2018. január. 02. 12:00
A munkanélküliség Somogyban is fokozatosan csökken, de kicsit nehezebb a helyzetük, mivel agrármegyéről van szó, ezért jóval kevesebb az ipari üzem és nagyvállalat. Pályázatok, átképzések, állásbörzék segítségével igyekeznek munkahelyhez juttatni az álláskeresőket – hangsúlyozta Neszményi Zsolt. A Somogy megyei kormánymegbízott hozzátette: a NAV Somogy megyében is több ügyfélszolgálatot nyit 2018-ban.

Nyolc kormányablakban működik NAV-kirendeltség Hajdú-Biharban

2018. február. 06. 12:00
A kormányablakok fejlesztése és feladatköreik folyamatos bővítése – az ügyfelek érdekeit előtérbe helyező, gyors és (költség)hatékony ügyintézés megteremtése érdekében – kiemelt kormányzati szándék, melynek megfelelően a 2017. évben, valamint az idei év elején több ütemben Hajdú-Bihar megyében is sor került az egyes adóügyi ügyfélszolgálati tevékenységek kormányablakokhoz történő telepítésére - közölte a Hajdú-Bihar Megyei Kormányhivatal.

Mesterséges intelligencián alapul a Magyar Telekom ügyfélszolgálata

2018. december. 18. 12:00
A Magyar Telekom telefonos ügyfélszolgálatán a hagyományos nyomógombos menürendszert virtuális üzleti asszisztens váltotta fel.

Nyílnak a NAV-ablakok

2017. június. 29. 10:30
Az adóhivatal közelebb viszi a lakossághoz szolgáltatásait, a kormányablakok egy részében már adózással kapcsolatos ügyek is intézhetőek, első lépésként 12 olyan településen nyílik NAV-ablak a kormányablakokban - tájékoztatta a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) parlamenti és adóügyekért felelős államtitkára az MTI-t.

Ne hagyja, hogy kiborítsa az ügyfélszolgálat!

2017. február. 22. 16:51
Elmegy az internet, hibát jelez a telefon, nem tölt be a csatornalista. Az egyszeri előfizető ilyenkor felhívja a szolgáltatót, gyors megoldást remél – ám az „ügy” sok esetben már a hibabejelentésnél elakad, maguk alá temetik a menüpontok, tájékoztatók, reklámok. De valóban bele kell őszülnünk a telefonos ügyintézésbe, vagy vannak jogaink is? Mit tehetünk a gonosz „menümanók” ellen?

összesen: 22 db | 10 db/oldal

1 2 3