Keressen!

Mit?
A cikk keletkezésének ideje?
Időtartam kezdete:
naptár
vége:
naptár
55 találat a(z) "televízió" cimkére.

Mi sem idegesítőbb, mint a virtuális reklám

2017. február. 24. 13:28
Az emberek a termékmegjelenítések közül a virtuális reklámokat találják a legirritálóbbnak - ez az eredménye a Nemzeti Média- és Hírközlési hatóság (NMHH) Médiatanácsának megrendelésére készült kutatásnak. Virtuális reklám például a műsor közben osztott képernyőn vagy rövid ideig megjelenő reklám. A hatóság pénteki közleménye szerint a GfK Hungária Piackutató Intézet által tavaly év végén, mintegy száz ember bevonásával az új hirdetési formákról készített...

Televíziózás: ma már a digitális vezet

2017. december. 08. 08:00
Évek óta írják, hogy az online bevétele is le fogja győzni a hagyományos televíziókét. Valóra vált a jóslat: 2017-ben a digitális hirdetési költések világszerte megverték a TV-t. A Magna Global friss kutatása szerint a digitális reklámkiadás (alább, a diagramon kékkel ábrázolva) ebben az évben elérte a 209 milliárd dollárt, míg a tévéreklámokra (bordó) „csak” 178 milliárdot költöttek.

Már tévét is egyre inkább mobileszközökön nézünk

2016. november. 03. 18:16
Heti 2,5 órával csökkent a hagyományos televíziózással töltött idő az utóbbi négy évben, mindeközben másfél órával többet néznek tv-t és videót mobileszközökön a felhasználók. Az Ericsson ConsumerLab legújabb, 24 országból mintegy 30 ezer emberrel készült interjún alapuló globális tv- és média jelentése szerint 2012 óta évente több mint 200 órával, az utóbbi hat évben pedig 85 százalékkal emelkedett a mobileszközökön történő videónézés. A jelentés arra is kitér,...

A Z generáció nem dobta a televíziózást

2016. július. 24. 22:26
Árnyékkutatás készült a 15−24 évesek médiahasználatáról. A Pécsi Tudományegyetem kutatói a tévénézésről, a zenehallgatásról is kérdezték a fiatalokat. Mind a marketing-, mind a médiakutatásnak népszerű témája manapság a fiatal generációk médiahasználata, amiről bizonyos szempontból sokat, másfelől viszont nagyon is keveset tudunk. Ezt a hiányt érzékelve egy nemrégiben lezárult kutatás során a Pécsi Tudományegyetem médiakutatóival ebben az összefüggésben...

A tv-nézők heti hat órában online műsorokat néznek

2015. szeptember. 08. 09:41
Átlagosan heti hat órában néznek online módon, saját maguk által választott sorozatokat és műsorokat a fogyasztók, ami az összes tévénézésre fordított idő több mint egyharmada – derül ki az Ericsson ConsumerLab legújabb tv- és média jelentéséből. Az évente kiadott, több mint 22 500 emberrel készült interjún alapuló kutatás megállapította azt is, hogy egyre többen néznek videókat mobileszközökön, a fogyasztók 61 százaléka használja erre okostelefonját, amely 2012...

A német fiatalok már napi negyedórát tévéznek mobilon

2015. október. 20. 22:13
Amint munkába állnak, látványosan alábbhagy a lendület. A 14-29 éves német fiatalok már naponta negyedórán át néznek televíziós tartalmakat okostelefonjukon, ez összes tévézésük 11 százalékát teszi ki - derül ki egy kedden közzétett felmérésből, amelyet a Forsa intézet végzett márciusban több mint 3000 ember körében. Amint a fiatalok munkába állnak, látványosan alábbhagy a mobilos tévézés, nem tesz ki többet 2 százaléknál.

Januárban a digitálisnál jóval nagyobb ütemben nőtt az analóg tv-előfizetések száma

2015. március. 20. 08:30
2015 januárjában 39 ezerrel több televízió-előfizetés volt Magyarországon, mint az azt megelőző hónapban. Az analóg előfizetések száma ezen belül 30 ezerrel nőtt. A gyorsjelentés a tíz legjelentősebb magyarországi műsorterjesztő önkéntes adatszolgáltatásán alapul és az előfizetéses televíziós szolgáltatások piacának mintegy 91 százalékát fedi le. A megközelítőleg 4,1 millió magyarországi háztartásban több mint 3,4 millió előfizetéses televíziós szolgáltatást...

Elmosódik a határ a televízión és az interneten nézett tartalmak között

2015. április. 12. 12:50
Magyarországon is terjed a késleltetett tévénézés, elmosódik a határ a televízión és az interneten nézett tartalmak között - hangoztatták egy pénteki budapesti kerekasztal-beszélgetés résztvevői. Kolosi Péter, az RTL Klub programigazgatója azt mondta, az Egyesült Államokban a tévézéssel töltött idő tizedét adja a késleltetett fogyasztás, 'ez valamiféle plafon, e fölé nem nagyon megy ez az adat'. Megjegyezte: Magyarországon ma egy százalék körüli ez a mutató.

Az internetről lenne a legnehezebb lemondani

2014. március. 25. 15:05
Az eNET-Telekom "Jelentés az internetgazdaságról" friss kutatása szerint a rendszeresen internetező felnőttek a technikai vívmányok közül a világhálóhoz kötődnek leginkább, a rangsorban ezután a mobiltelefon következik, a harmadik pedig a televízió. A rendszeresen internetező felnőttek a technikai vívmányok közül a világhálóhoz kötődnek leginkább, a rangsorban ezután a mobiltelefon következik, a harmadik pedig a televízió - derül ki az eNET-Telekom "Jelentés az...

Kollarik: a helyi televíziók egy közösség kulturális központjaként is működhetnek

2014. május. 27. 06:54
A helyi televíziók erősödni fognak, a televíziózáson túl más tevékenységet is el tudnak látni, egy adott település, egy közösség kulturális központjaként, vagy integrált médiaközpontjaként képesek működni - hangoztatta Kollarik Tamás, a médiatanács tagja a Helyi Televíziók Országos Egyesülete (HTOE) által rendezett szakmai fórumon pénteken Szombathelyen. Több olyan jó kezdeményezéssel, pozitív példával találkozott az utóbbi időben, amelyek túlmutattak a helyi...

összesen: 55 db | 10 db/oldal

1 2 3 4 5 6