Keressen!

Mit?
A cikk keletkezésének ideje?
Időtartam kezdete:
naptár
vége:
naptár
36 találat a(z) "reklám" cimkére.

Egyre markánsabb üzleti arca van a Facebook-nak

2013. május. 02. 12:25
A közösségi oldal bevételei éves szinten egyharmadával nőttek. Az idei első negyedévet 1 milliárd 460 millió dolláros árbevétellel, és 219 millió dolláros profittal zárta a Facebook. A cégalapító Mark Zuckerberg meg is jegyezte, hogy hatalmas előrelépést tettek a cég fenntarthatóságának szempontjából. A világ legismertebb közösségi oldala tovább növelte táborát is. Már havonta 1 milliárd 110 millió aktív felhasználója van.

Melyik online hirdetésre kattintanak a legtöbbet?

2013. június. 20. 16:58
Megjelent a Gemius AdMonitor kelet- és közép-európai jelentése. Az online hirdetési kampányokra vonatkozó kutatás kiterjed a régióban Bulgária, Horvátország, a Cseh Köztársaság, Litvánia, Lettország, Lengyelország, Románia, Szerbia, Szlovákia, Szlovénia, Ukrajna és Magyarország megfigyelésére. Az adatok a 2012-es év második felére vonatkoznak.

Még mindig túl hangosak a tévéreklámok

2013. január. 26. 01:27
Igazodva a nézők és a hallgatók igényeihez az új médiatörvény szerint a reklámok már nem lehetnek hangosabbak az előttük, illetve utánuk következő műsorszámokhoz képest. A jogszabály lehetővé teszi ezen jogsértések pénzügyi szankcionálását is. Ezúttal három tévécsatorna fizethet pénzbüntetést a fülsértő hirdetések miatt.

Ígéretes lehetőség a közösségi média reklámja

2013. augusztus. 30. 16:19
Az Ipsos nemzetközi online felmérése szerint a netezők 35 százaléka vásárolt már közösségi oldalakon megjelenő hirdetés hatására. Ez a hirdetési fajta már több, mint egy ígéretes lehetőség, de még sok a tartalék benne - fogalmaz az Ipsos. Nemzetközi online felmérésük szerint a netezők 35 százaléka vásárolt már közösségi oldalakon megjelenő hirdetés hatására. A magyar közönséget ezek a típusú reklámok valamivel kevésbé ösztönzik vásárlásra vagy szolgáltatások...

A Médiatanács bírságokat szabott ki a túl hangos tévéreklámok miatt

2012. október. 18. 12:46
A televíziókban vetített reklámok hangereje miatt régóta folyamatosan érkeztek panaszok a médiahatósághoz. A médiatörvény a nézői igényekre reagálva már kifejezetten tiltja az ordító reklámokat, és azt is lehetővé teszi, hogy a hatóság szankciókat alkalmazzon, ha ezt a szabályt megsértik. Az NMHH negyedévente rendszeresen ellenőrzi, mennyire tartják be azt a jogszabályi előírást, amely szerint a televíziós hirdetések hangereje nem lehet nagyobb a környező...

Megugrott az internetes reklámok értéke februárban Csehországban

2012. március. 16. 07:29
A csehországi vállalatok mintegy 348 millió koronát költöttek februárban az internetes reklámokra, majdnem ötven százalékkal többet, mint januárban - közölte a Mediaresearch társaság, amely a médiareklámokat figyeli. A legnagyobb reklámmegrendelő a Tchibo cég volt, amely 12,2 millió korona értékben hirdetett. A sorban az Internet Mall következik 9,4 millió koronával, majd a Ford Motor Company 8,5 millió koronával, és az AXA Bank Europe 8,2 millió koronás...

Reklámtestületek akadályoznák a hirdetést az illegális weboldalakon

2012. május. 12. 06:53
Szerepet vállalnának a hamis termékeket, illetve szerzői jogot sértő módon közzétett tartalmakat kínáló illegális weboldalak működésének akadályozásában az amerikai hirdetőket és hirdetésszervezőket képviselő szervezetek. Az Association of National Advertisers (ANA) és az American Association of Advertising Agencies (4A’s) közös nyilatkozatban kéri a marketing- és reklámszakembereket, hogy tegyenek meg minden azért, hogy a szellemitulajdon-jogot sértő internetes...

Jobbikos képviselő bejelentése alapján szüntetett be egy reklámot a Google

2012. július. 17. 20:25
A jobbikos Bana Tibor országgyűlési képviselő szerint a Google az ő bejelentése alapján szüntette be egy szlovák cég kifejezetten magyar nőknek szóló, terhességmegszakítást ajánló tiltott reklámját. Az ellenzéki képviselő kedden az MTI-vel azt közölte: februárban tett közérdekű bejelentést a Vas Megyei Kormányhivatal fogyasztóvédelmi felügyelőségén, mert a Google-keresőbe beírt "terhességmegszakítás", "terhességmegszakítás ára", "terhességmegszakítás módszerei"...

eFestivál díjazottak: Bemutatkozik az Affiliate.hu

2012. január. 23. 06:25
Az Affiliate.hu egy online konverzió alapú hirdetői rendszer, amely segít a médiatulajdonosoknak és a hirdetőknek, hogy egymásra találjanak - tudtuk meg Gránicz Gábor termékmenedzsertől. A hirdetők elhelyezik a kampányaikat a rendszerben, beállítják, hogy milyen premizálást tudnak kínálni az oldalaknak. A médiatulajdonosok kiválasztják a célcsoportjuknak és az üzleti érdekeiknek legmegfelelőbb kampányokat. A rendszer a partnerek közötti kapcsolat kialakulását,...

Élelmiszer-hirdetési önkorlátozás a gyermekek védelmében

2012. december. 06. 11:43
A vállalatok egy uniós kezdeményezést honosítottak meg Magyarországon. Az aláírással azt rögzítették, hogy a kifejezetten a gyermekek táplálkozási igényeire szabott termékeik kivételével nem hirdetik áruikat olyan médiaközönségnek, amely legalább 35 százalékban tizenkét évesnél fiatalabb gyermekekből áll, vagyis például az édességreklámok nemcsak a gyermek-, hanem a családi filmek elől is eltűnnek.

összesen: 36 db | 10 db/oldal

1 2 3 4