Keressen!

Mit?
A cikk keletkezésének ideje?
Időtartam kezdete:
naptár
vége:
naptár
36 találat a(z) "reklám" cimkére.

Egyre durvábban terjednek a reklámblokkolók

2016. június. 20. 13:49
Rájár a rúd a tartalomelőállításra, a kiadók helyzete egyre csak romlik. A hirdetésirtók mind nagyobb árnyékot vetnek a tartalmak előállítóira. a reklámblokkolók terjedésével. Mióta online van, nagyjából azóta használnak reklámblokkolókat, amelyek az utóbbi időben azonban egyre népszerűbbekké válnak.

„Mesterséges intelligencia a marketingben – Együtt érez velünk a gép?”

2016. június. 03. 07:49
Ma a marketingben, sőt, általában véve az ügyfelekkel való kommunikációban egyre nagyobb szerepe van a mesterséges intelligenciának. De vajon átveheti egyszer a marketingesek szerepét a gép? Az ügyfélszolgálat fontos szerepet tölthet be a cégek marketingjében, és az új trendek azt mutatják, hogy ebben egyre nagyobb szerepe lesz az automatizálásnak. A Facebook például a múlt hónapban jelentette be, hogy a Messenger applikációban chat botokat vezet be, amelyek...

Ezért használja a többség a hirdetésblokkolót

2016. július. 28. 08:34
Az Interactive Advertising Bureau felmérése szerint az asztali számítógépet használók 26 százaléka, míg a mobilos felhasználók 15 százaléka használ hirdetésblokkolót. A hirdetésblokkolót használók 34 százaléka 18-34 éves férfi, míg 22 százaléka azonos korcsoportba tartozó nő – olvasható a Kreatív Online-on. Az adblockert nem használók 20 százaléka nyilatkozott úgy, hogy használta, de valamilyen ok miatt kikapcsolta - például a program releváns tartalmat is...

Két számjegyű a növekedés az online reklámpiacon

2015. november. 19. 08:34
A harmadik negyedévben kiugró növekedést produkált a hazai digitális reklámpiac - közölte az IAB Hungary. Közlése szerint július eleje és szeptember vége között 11,1 százalékkal magasabb bevételt könyvelt el a szegmens, mint egy évvel korábban, akkor viszont 12,3 százalék volt a bővülés 2013 azonos időszakához képest. Megemlíti: 2015 második negyedére még 2 százalékos csökkenést mutattak ki, szemben az előző esztendő 11,7 százalékos erősödésével. (Az első...

Ki áll valójában a kattintás mögött?

2015. március. 26. 17:06
Milyen életkorúak azok az internetfelhasználók, akik rákattintanak az online hirdetésekre? Mi az iskolai végzettségük? Férfiak vagy nők? A Gemius letölthető tanulmánya bemutatja azon internetezők szociodemográfiai profilját, akik az online reklámmegjelenéseket generálják, valamint azokét is, akik nem kattintanak. A jelentésből azt is megtudhatjuk, mely piacokon kattintanak a legnagyobb arányban a felhasználók a hirdetésekre, és hol a legmagasabb az átkattintási...

Összekarolva reklámoz a Facebook és az IBM

2015. június. 10. 12:16
Mostantól minden korábbinál jobban megismerhetik célcsoportjukat, az üzleti célokra optimalizált üzenetek, így válhatnak sokkal célzottabbá. Az úgynevezett „személyre szabott vásárlói élmény” továbbfejlesztése érdekében lépett partnerségre az IBM és a legnagyobb közösségi portál, a Facebook. Az együttműködés keretében összekapcsolódnak az IBM felhő alapú marketingszolgáltatásai és a Facebook reklámképességei. A közösségi oldal célcsoport-szolgáltatásait (Custom...

Kidobott pénz a Facebook-reklám

2015. április. 20. 12:14
A Nagy Facebook Kutatás leglátványosabb eredménye, hogy drámaian nőtt a reklámelutasítás, főképp a fiatal korosztályokban. Meglepő, hogy inkább az idősebb korosztály a függő. Az ArvaliCom másfél évvel az első Nagy Facebook Kutatása után idén újra elvégezte a hazai fészbukozók közösségi médiához kapcsolódó szokásainak felmérését. A 834 hazai Facebook-felhasználó körében online adatfelvétellel végzett kutatásból kiderül, hogy az oldalt használó fiatalok kevésbé...

Az ingyenes mobilapp a legdrágább

2015. április. 07. 08:04
A felhasználók többsége ugrik az „ingyenes” szóra: ha egy gombóc fagylalt árába kerül a fizetős változat, akkor is a reklámokkal terhelt változatot választják. Rosszul teszik. Amit eddig csak saccolni és sejteni lehetett, azt most pontosan kiszámolták. Májusban nyújtják be a tanulmányt az International Conference on Software Engineeringen, melynek társszerzője William Halfond, együttműködésben a Rochester Institute of Technology és a Queen University kutatóival.

A Médiatanács folytatja a túl hangos reklámok visszaszorítását

2014. szeptember. 05. 07:59
Hibás korhatár-besorolást, a túl hangos reklámokat, a helyi rádiók és televíziók hatósági szerződéseiben tett vállalások megsértését is szankcionálta a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa keddi ülésén. A kiszabott jogkövetkezmények célja, hogy jogkövető magatartásra ösztönözze nemcsak a megbírságoltakat, hanem a médiapiacon működő összes szereplőt, hogy a médiatörvényben lefektetett alapelvek érvényre jussanak, a közönség védelme érdekében....

Milyen hatással vannak ránk az online hirdetések?

2014. szeptember. 04. 09:24
A Gemius több éves kutatásai során összegyűjtött adatok kimutatják, hogy az online marketing üzenetek észlelése és hatékonysága megváltozott. A hirdetési bannerek vagy linkek átkattintási aránya évről évre egyre csökken. Egyre kevesebb a közvetlen kattintás a hirdető céloldalán (a termék vagy szolgáltatás weboldalán). Más szóval: az internet felhasználók egyre kevésbé lelkesek, hogy azonnal reagáljanak a megjelent hirdetésekre; sokkal inkább már önállóan keresnek...

összesen: 36 db | 10 db/oldal

1 2 3 4