A projekt eredményeképpen meg kell újítani az ügyfélkapcsolati rendszert: az eddigi szervezetekhez, sőt azon belül egyes szakterületekhez kötődő szemlélet helyett az ügyfélhez rendelt folyószámla-szemlélet kerül előtérbe, s az egyes nyilvántartások technikai értelemben egységes kezelésre (elérésre) válnak alkalmassá. A tényleges működésnél az adótitokra vonatkozó szigorú jogosultságkezelési szabályok további érvényesítése mellett megteremtődik a lehetősége az ügyfél rendelkezése esetén a rugalmasabb elérésnek (például ahol ez racionális, legyen lehetőség az egyablakos ügyintézésre valamennyi adatkörre nézve).
A projekt részeként az egyes folyamatok esetén megvalósul az ügyfelek számára önkiszolgáló jellegű ügyintézés (automatizálás), valamint az ügyfélkapcsolat területén új szolgáltatások kerülnek bevezetésre. Összességében a projekt továbbfejleszti mind a személyes, mind a telefonos – egyes vonatkozásokban az elektronikus – ügyfélkapcsolatokat, javítva azok szolgáltatási színvonalát, ugyanakkor lehetővé téve az összevont szervezeti forma előnyeinek érvényesítését.
Kapcsolódó anyagok
Pályázati dokumentáció