Újabb 4 kormányablakban nyílt NAV kirendeltség Pest megyében

Négy Pest megyei kormányablakban kezdik meg működésüket NAV ügyfélszolgálati pontok 2018 januárjától - jelentette be Szentendrén Tamásné Czinege Csilla. A Nemzetgazdasági Minisztérium adószakmai ügyekért felelős helyettes államtitkára elmondta, a Duna-parti város mellett immár Gyál, Pilisvörösvár és Szob kormányablakaiban is személyesen várják az adóhivatal munkatársai az ügyfeleket.

Twitter megosztás
Google+ megosztás
Cikk küldése e-mailben
Cikk nyomtatása

Míg 2017 elején az ország 117 pontját működtetett a Nemzeti Adó- és Vámhivatal ügyfélszolgálati irodát, addig 2018 januárjában már 181 helyszínen várják az ügyfeleket – emelte ki az adószakmai ügyekért felelős helyettes államtitkár. Emlékeztetett: 2017 július elseje óta immár 64 településen, a helyi kormányablakokban kialakított kirendeltségen fogadják személyesen az adózással kapcsolatos ügyeiket intézni kívánó állampolgárokat.

Tamásné Czinege Csilla elmondta, Pest megye 18 járásából így már tizenháromban működik kirendeltség, hiszen a szentendreivel együtt három további helyszínen kaptak lehetőséget ügyfélszolgálat működtetésére.
 



Forrás: www.orientpress.hu

Mint a szakember fogalmazott, tapasztalataik azt mutatják az elektronikus fejlesztések mellett továbbra is nagy szükség van a személyes ügyintézésre, hiszen sokan szívesebben intézik ügyeiket továbbra is ezen a módon. A kirendeltségeken minden adózással kapcsolatos kérdésben tájékoztatást adnak, átvesznek minden beadványt, emellett természetesen intézhetők az adóbevallási és a folyószámla ügyek, valamint a bejelentkezéssel, nyilvántartással és adatmódosításokkal kapcsolatos teendők is.

A szentendrei helyszín egyelőre heti négy nap lesz nyitva, azonban ez nem lezárt folyamat, az ügyfelek visszajelzései alapján fogják tovább fejleszteni, illetve bővíteni a szolgáltatást.

Hadházy Sándor, a térség országgyűlési képviselője a személyes ügyintézés kedveltségére hívta fel a figyelmet, mint mondta még mindig sokan jobban szeretik saját maguk a helyszínen intézni ügyeiket, mivel az ügyintézővel teljesen végig tudják beszélni problémáikat. Hozzátette: az állam feladata, hogy biztosítsa azokat a lehetőségeket és információkat, amelyek segítik az adómorál növekedését. Az államnak szüksége van a bevételekre, ugyanakkor az állampolgárok részéről jogos elvárás, hogy az adóforintjaikat a lehető leghatékonyabban használják fel, és minél több polgárt vonjanak be a közteherviselésbe – állapította meg.



Forrás: www.orientpress.hu

Tarnai Richárd, Pest megyei kormánymegbízott felidézte a közigazgatás területén 2010 óta végbement változásokat, amelyekkel – mint fogalmazott - fokozatosan visszaadták az állampolgároknak azokat a könnyítéseket és eredményeket, melyeket a korábbi rendszerben elvettek tőlük. Hozzátette: céljuk továbbra is az, hogy egyre könnyebb és egyszerűbb legyen a polgárok számára az ügyintézés, minél több problémájukat tudják egy helyen minél kényelmesebben megoldani. Kiemelte, a fejlesztések nem zárulnak le, folyamatosan figyelik az ügyfelek igényeit, és azoknak megfelelően fogják formálni a szolgáltatásokat.